Followers

Saturday, October 22, 2011

aku rinduuuu . __

assalamualaikum semua.. heheh .. baru tergerak jari jemari ini atas keyboard.. terpaksa gagahi jua jari ni utk menari2.. ekekek .. dah HAMPIR malas nak blog berjalan .. so ,.. nak buat entry sikit lar pasal event saya kemarin and hari ini .. hek3
kemarin saya ikut mak saya pergi ke sukan sekolah beliau .. amboi , ( seperti ayat karangan PMR) . huhu .. saya pun tak tahu kenapa saya boleh ikut my mum tu.. mungkin tahap ke"BORING"an saya dah smpai tahap maksimum kot .. ! so ,.. awal2 pagi la saya terpksa and gagahi jua tubuh ini untuk bangun g mandi *x sempat sarapan okay , sbab my mum jalan awal ,.. macam g sekolah mcm biasa .. hek3

tet.. saya pun sampai kat kompleks.. huk3... terimbau kembali zaman2 sekolah saya dulu .. :( i really miss tht moment !! arrgghhhh ..! sejak kebelakangan ini .. memang hati ini sntiasa tringat2 zaman sekolah duluu.. (padahal bru setahun kot tgalkan skul) ekekek .. nvm .. hidup ku terpksa diteruskan .. ~~
so ,. masa kat kompleks tuh ,. saya juz ambil2 gambar.. yang best nyaa .. ambik gmbar guna DSLR.. ekeke .. sgt siokk pakai benda tuh ..^^v bajet mcm lagak phographer hebat la.. apa lagi..hek3



hik3
cuci mata kejap kat gambar kat atas tuh ,. kalo nak masukkan semua alamat beratla belog tersayang nie.. ekkek .. teringat tym kat skul dulu .. ikut lumba lari .. ekekek .. wawawa.. macam nak ulang jak semua kenangan itu .:( nvm .. let it gone ~ ekeke

tett.. habis cerita semalam .. tadi saya hantar my lil sis to library .. huhu .. sejak ada lesen memandu ,.. saya jak la yang akan jd driver .. hmm .. siok juga teman budak2 ni .. haahha .. lepass tuh .. we went to KFC .. hek3.. ! sapa tak kenal ,. "SEDAPP SEHINGGA MENJILAT JARI KAKI" ..opss .. silap dah .. eekek.. meh tengok gambar2 kat bawah ni .. 2 je kot..:)

nasib ad voucher.. ekekek

tom yam chicken .! >,<
hohoho .. sedap nyaa... yeehaaa.. so sapa yang baek ati,. spen la aku .. delivery kat blog nih.. kekek ..
okaii.. stop for now ..:)
adioosss..!!

terima kasih daun kelady . dah bca , silalah komen ^^V

4 comments:

Syafiq Ahadin said...

go burn! pinjam DSLR nanti. O yeah!

ROSSA said...

hhhaa ,.bule bha pek..

Izyan Masri said...

AMBOI KEMAIN SEDAP AYAM TU T_T

ROSSA said...

izyan : hek3.. mgg ler sedap.. hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
IQBJ9_K6GQlR6nvC7HN3KsF4LJE