Followers

Sunday, October 9, 2011

__wordless sunday__

assalamualaikum to all readers yg tersinggah kat sni,..hee :)
today punyaa cerita apa erk ? hmm,..boring sesangat der ! tak de keja nak buat .. biasala hidup seorang yg BUJANG ..( bujang la sgt ) ekekke... hmm ,.. aku RINDUU ngan housemate aku kat kolej,..

tengok muvie sperti marathon... *nak sgt dlu kn b4 cuti ..kalau xda member nak itut tengok muvie pown x beshh maa ..:( aigooo ..! nvm ,.still njoy at HOME ..im free from stdying ..^^v
aku juga rindu nak makan kat cafe kolej raflessia tuu .. rndu sgt2 nak makan nasi + tom yam ! nasi goreng plbagai ramuan tuh .. :((

so,.hidup aku kat rumah hanya la online *muka buku *twitter *blogging *muvie-ing *tv-ing *eat-ing and soo on .. hek3 ,.. OMK,..hampi terlupa ..next week aku ada MUET SPEAKING xm .. belum lagi buat persiapan,.harap d permudahkan ler urusan ku ..:)

Mcm anti sgt MUET (aku tak, ok)

sekarang aku sedang tengok korean drama tajuk HEARTSTRING :) sgt njoy menonton .. hahaha,.. yang belum tengok tu,.pegilah tengok ..! beshh ...specially to all yang minaat sesangat korea ..heheh

SUMBER KG. GOOGLE
okay la,.setakat ini je,..akan sambung pada lain hari ,..adioss !
terima kasih daun kelady . dah bca , silalah komen ^^V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
IQBJ9_K6GQlR6nvC7HN3KsF4LJE